WAŻNE ZMIANY W OBSŁUDZE BEZPOŚREDNIEJ

Szanowni interesanci !

 

W związku z rozwojem sytuacji epidemiologicznej oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zostają wprowadzone ograniczenia w pracy urzędu.

Od dnia 19 października do odwołania załatwianie spraw w Powiatowym Zarządzie Dróg jak również w Starostwie Powiatowym w Częstochowie możliwe jest tylko i wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty.  

Osoby, które przybędą bez wcześniejszego umówienia wizyty telefonicznie mogą zostać nieobsłużone.

 

Osoby chcące załatwić sprawy w Powiatowym Zarządzie Dróg w Częstochowie mogą skorzystać z następujących rozwiązań :

- składanie dokumentów poprzez platformę epuap

- mailem na adres pzd@czestochowa.powiat.pl

- telefonicznie kontaktując się z wybraną osobą (Zakładka Kontakt)

- umieszczanie dokumentów w skrzyni ustawionej przy głównym wejściu do urzędu od strony ulicy Sobieskiego. 

 

 

 Podjęte środki bezpieczeństwa mają chronić Interesantów, a także pracowników Powiatowego Zarządu Dróg   w Częstochowie.

Chcemy ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa, który stanowi obecnie poważne zagrożenie.

Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość !

 

Telefony:

Telefon: (34) 32-29-222 Sekretariat

Telefon: (34) 32-29-221 Przetargi, ewidencja dróg, regulacja pasa drogowego

Telefon: (34) 32-29-223 Zajęcie pasa drogowego

Telefon: (34) 32-29-224 Inwestycje, utrzymanie dróg powiatowych, zgłaszanie szkód na drogach powiatowych, utrzymanie zieleni, opinie dot. organizacji ruchu

Telefon: (34) 32-29-225 i (34) 32-29-227 Księgowość

 

Informacja dotycząca załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Częstochowie możecie Państwo znaleźć pod linkiem :

https://www.czestochowa.powiat.pl/wazne-zmiany-w-obsludze-bezposredniej

Data: 07.07.2021