WAŻNE ZMIANY W OBSŁUDZE BEZPOŚREDNIEJ
Szanowni interesanci !
W związku z rozwojem sytuacji epidemiologicznej oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zostają wprowadzone ograniczenia w pracy urzędu. Od dnia 19 października do odwołania załatwianie spraw w Powiatowym Zarządzie Dróg jak również w Starostwie Powiatowym w Częstochowie możliwe jest tylko i wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. Osoby, które przybędą bez wcześniejszego umówienia wizyty telefonicznie mogą zostać nieobsłużone.
Osoby chcące załatwić sprawy w Powiatowym Zarządzie Dróg w Częstochowie mogą skorzystać z następujących rozwiązań : - składanie dokumentów poprzez platformę epuap - mailem na adres pzd@czestochowa.powiat.pl - telefonicznie kontaktując się z wybraną osobą (Zakładka Kontakt) - umieszczanie dokumentów w skrzyni ustawionej przy głównym wejściu do urzędu od strony ulicy Sobieskiego.
Podjęte środki bezpieczeństwa mają chronić Interesantów, a także pracowników Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie. Chcemy ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa, który stanowi obecnie poważne zagrożenie. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość !
Telefony: Telefon: (34) 32-29-222 Sekretariat Telefon: (34) 32-29-221 Przetargi, ewidencja dróg, regulacja pasa drogowego Telefon: (34) 32-29-223 Zajęcie pasa drogowego Telefon: (34) 32-29-224 Inwestycje, utrzymanie dróg powiatowych, zgłaszanie szkód na drogach powiatowych, utrzymanie zieleni, opinie dot. organizacji ruchu Telefon: (34) 32-29-225 i (34) 32-29-227 Księgowość
Informacja dotycząca załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Częstochowie możecie Państwo znaleźć pod linkiem : https://www.czestochowa.powiat.pl/wazne-zmiany-w-obsludze-bezposredniej |
Data: 07.07.2021