6 grudnia 2021 r. w Starostwie Powiatowym w Częstochowie dokonano odbioru dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy, wydzielanych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z odwodnieniem oraz przepustów na obiekcie Lubojna, Lubojenka (gmina Mykanów).
Odbioru dokonała komisja w składzie:
1. Krzysztof Smela – Starosta Częstochowski,
2. Jan Miarzyński – Wicestarosta Częstochowski,
3. Małgorzata Kuk – Naczelnik Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa Starostwa Powiatowego w Częstochowie,
4. Joanna Drobina – Inspektor w Wydziale Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa Starostwa Powiatowego w Częstochowie,
5. Andrzej Przybylski – Konsultant projektów w części obejmującej prace związane z zagospodarowaniem poscaleniowym,
w obecności Wykonawcy, tj. Biura Projektów Inwestycji Drogowych „KOMA” reprezentowanego przez Konrada Zymka.
Przedmiot zamówienia realizowany był w zakresie operacji typu „Scalanie gruntów” realizowanej w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Prace związane z przebudową dróg transportu rolnego rozpoczną się w 2022 roku.