Dla interesantów Wydziału Komunikacji

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI

obsługuje interesantów w ograniczonym zakresie!!!

W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną w kraju informuje, że w Wydziale Komunikacji zachowana jest ciągłość pracy i realizacja zadań merytorycznych. Od dnia 19 października 2020 roku interesanci Wydziału obsługiwani będą w organicznym zakresie w godzinach 800-1400, z uwzględnieniem następujących priorytetów:

  • transport drogowy,
  • zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego,
  • wydawanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane (Służby, Policja, Straż, Pogotowie),
  • wydawanie prawa jazdy dla kierowców zawodowych (świadectwa kwalifikacji zawodowej),
  • wydawanie prawa jazdy - indywidualne przypadki!
  • rejestracja pojazdów (w tym pojazdy nowe – dealer, firmy leasingowe,
    poj. z zagranicy, przedsiębiorcy, indywidualne – szczególne przypadki)!
  • wydawanie stałych dowodów rejestracyjnych – indywidualne przypadki!
  • czasowe wyrejestrowanie pojazdów ciężarowych przez przedsiębiorców.

Dbając o zachowanie bezpieczeństwa Państwa i pracowników obecność w Wydziale Komunikacji, przy zachowaniu reżimu sanitarnego, możliwa jest tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu telefonicznym
w godzinach 800-1400

Wykaz telefonów, z którymi należy się kontaktować:

  1. Sekretariat  Tel. 34 32 29 160
  2. Transport drogowy Tel. 34 32 29 164
  3. Prawa Jazdy, Świadectwa Kwal Tel. 34 32 29 163
  4. Zatrzymane Prawa Jazdy Tel. 34 32 29 162
  5. Pojazdy nienormatywne Tel. 34 32 29 183
  6. Rejestracja pojazdów Tel. 34 32 29  167, Tel. 34 32 29 168
  7. Wydawanie stałych DR Tel. 34 32 29 165
  8. Czasowe wyrejestrowanie pojazdów Tel. 34 32 29 169
  9. Sprawy ZBYCIA, NABYCIA, HAK, GAZ, VAT, ZASTAWY Tel. 34 32 29 169
  10. Mail: komunikacja@czestochowa.powiat.pl   Fax. 34 32 29 166

OBSŁUGA INTERESANTÓW WEJŚCIE D (przy parkingu z tyłu budynku)

Sprawy mieszkańców Powiatu Częstochowskiego nadal będą załatwiane, ale za pośrednictwem tradycyjnej poczty, platformy e-puap, fax-u, poczty elektronicznej, telefonicznie lub przez złożenie dokumentów w wyznaczonych przed wejściami do budynku Starostwa skrzynkach. Dokumenty (wraz z numerem telefonu kontaktowego) z zakresu spraw merytorycznych można wrzucać do pojemnika z napisem WYDZIAŁ KOMUNIKACJI.

Opłaty tylko bezgotówkowo.

Opłata administracyjna i ewidencyjna: 41 2030 0045 1110 0000 0185 1970

Opłata skarbowa: 40 1030 1104 0000 0000 9325 1000

Brak możliwości wpłaty gotówką

WAŻNE:

  • POZWOLENIA CZASOWE zachowują  w a ż n o ś ć na czas epidemii !!!
  • Zgłoszenia  ZBYCIA/NABYCIA  oraz rejestracja pojazdu (krajowego) termin przedłużony do 180 dni
  • KIEROWCY ZAWODOWI WAŻNOŚĆ  BADAŃ  LEKARSKICH I PSYCHOLOGICZNYCH PRZEDŁUŻONA